Şerif @aserif6 17 Şubat 2016 - 18:19 General Mobile'den yeni androidone telefon geliyor. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 1 7 Şerif @aserif6 6.0.1 ile gelecek bu telefon (marshmallow) 17 Şubat 2016 - 18:24 Yanıtla Beğen Şerif @aserif6 Gm4g 5.1 le geldi. Diğerleri kitkatta kaldı. 17 Şubat 2016 - 18:32 Yanıtla Beğen Mr.Bell @mr-bell Android One kadar satılmaz diye düşünüyorum zira doğru dürüst yazılımsal destek gelmiyor. 17 Şubat 2016 - 18:33 Yanıtla Beğen Şerif @aserif6 Androidone ikincisi bu telefon ekranı büyük ve yeni qualcom işlemcilerinden olacak. 17 Şubat 2016 - 18:37 Yanıtla Beğen Mr.Bell @mr-bell Nexus vari bir şekilde gelirse o zaman güzel satış rakamları elde edebilir. 17 Şubat 2016 - 18:43 Yanıtla Beğen Şerif @aserif6 (Gm5plus)4g de cat7 modem olacak diye bilgi var doğruysa güzel. 17 Şubat 2016 - 18:48 Yanıtla Beğen Şerif @aserif6 Gm5plus 3gb RAM 32 GB depolama ve 3100 mha batarya ile geliyor. 22 Şubat 2016 - 15:24 Yanıtla Beğen İptal
6.0.1 ile gelecek bu telefon (marshmallow)
Gm4g 5.1 le geldi. Diğerleri kitkatta kaldı.
Android One kadar satılmaz diye düşünüyorum zira doğru dürüst yazılımsal destek gelmiyor.
Androidone ikincisi bu telefon ekranı büyük ve yeni qualcom işlemcilerinden olacak.
Nexus vari bir şekilde gelirse o zaman güzel satış rakamları elde edebilir.
(Gm5plus)4g de cat7 modem olacak diye bilgi var doğruysa güzel.
Gm5plus 3gb RAM 32 GB depolama ve 3100 mha batarya ile geliyor.