Arkadaslar merhabalar. Bir arkadasimin bilgisayari acilista uyari
sesi ile birlikte bu uyarilari veriyor. ESC ile gecince sistem
duzgun aciliyor ancak bu sefer de .dll dosyasinin eksikligini
bildiren pencere geliyor.Sizce sorun nedir ve ne yapabiliriz.
Simdiden tesekkurler. Bu arada sitede Turkce karakter sorunu
yasiyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap