İsteyene Snap 7 bedava, isteyene snap 8 %50 indirümlü 😀 #akış #giveawayoftheday
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 273 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

evet
Ne ki bu 😀
ekran yakalama uygulaması
Elbet lazım olur
Aldım ama lisansı mail atmadı nasıl olucak bu iş?
kuruluma başla başka bir bağlantıdan alıcan
7'yi ucretsiz aldiktan sonra 9 euro ya yukseltme yapilabiliyor mu acaba.
Daha hesapliya geliyor sanki...
aynen 24 liraya geliyor öyle 😀
Ama bir de derlerse: Yok kardesim bu yukseltme daha once ucretle alanlar icin gecerli, o zaman daha karisir isler 😀
elimde kapı gibi lisans var 😀 beleş meleş 😀
@isasntrk
Daha once denemis birilerini bulmak gerek, yada birilerine denettirmek 😀 😈
Bana sürekli mail geliyor "indirimli al" diye.
#TSölücüleri #TeknoFakirler