Merhabalar.
Windows işletim sistemini lisanslı olarak kullanmak istediğim için gittigidiyordan win7 alıp 10'a yükseltecektim fakat aynı kişi aynı paraya win8.1 de satıyor ama retail versiyonuymuş. Nedir bu retail versiyon? Win7 alıp 10'a mı yükselteyim yoksa Win8.1 retail alıp 10'a mı yükselteyim. Farkı şu. Win10'u beğenmezsem win8'e devam ederim 8 aldığımda.

İlgili linkler:

http://urun.gittigidiyor.com/bilgisayar-tablet/windows-7-pro-orjinal-lisans-oem-183124652

http://urun.gittigidiyor.com/bilgisayar-tablet/windows-8-1-pro-orjinal-lisans-retail-183124646

#akış

Windows 7 Pro Orjinal Lisans Oem GittiGidiyor'da 183124652

Windows 7 Pro Orjinal Lisans OEM GittiGidiyor'da. Ürün özellikleri ve uygun fiyatları ile Windows 7 Pro Orjinal Lisans OEM ve benzer ürünler için İşletim Sistemi kategorimize göz atın. 183124652
BeğenFavori PaylaşYorum yap