#akış #Sony #SonyEricsson #xperia #pro
merhaba şöyle eski bir android telefonum var, zamanında severek kullanmıştım. şimdi öyle yatıyor, rom falan yükleyip deneysel os'lar vs. kullanabilir miyim? zamanında sürüm düşürmek için rootlamış olmam lazım. mini-hdmi çıkışı olduğu için televizyona bağlayabiliyorum ama android sürümü yetmediği için klavye mouse takamıyorum sanırım. hem beni eğleyecek, hem hoşuma gidecek, uygulaması nispeten zahmetsiz (bir akşam uğraşabilirim ama günlerce uğraştırmasın) var mı şu şekilde modifiye etsen güzel olur şeklinde bir öneriniz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap