Bu ne saçma #Windows10 yükseltmesi arkadaş.
Windows8.1 Pro'yu iso dosyasıyla önce yükselttim.
Sonra sıfırdan temiz kurulum yapayım dedim.
Önce bir yedek aldım. Windows 10'u USB belleğe atıp SSD'yi sildim, yıkadım, pakladım.
Kuruluma geçtikten sonra ürün anahtarı sordu. Atlayıp zıplayıp geçtim.
Kurulumdan sonra Windows etkinleştirilmemişti.
Keyimi öğreneyim diye yedeği geri yükledim.
Fakat yükseltme sonrası etkinleştirilen key 2-3 hafta önce piyasada dolaşan RTM sürümleri etkinleştirilen key. Biraz Google amcaya baktım ki #Microsoft amcam herkese aynı keyi vermiş 😀 Bu ne saçmalıktır arkadaş aşağıdaki keye sahip olan herkes Windows 10'u rahatça kurup kullanabilir o zaman.
(Windows 10 Pro VK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T)
Ya bu işte bir yanlışlık var yada #Microsoft amcam büyük bir saçmalığa imza atıyor.
Milyonlar ücretsiz key almak için çırpınıyor ama key hep aynı 🙂
Edit 1: Windows 10 ürün anahtarını öğrenmek için aşağıdaki linki inceleyin:
http://8.enpedi.com/2014/08/windows-8-ve-81-lisans-anahtarn-bulmak.html
Edit 2: insider sistemi devam edeceğinden anlaşılan iso ile güncelleyenler insider olmaya devam ediyorlar. Yani beleş bir Windows 10'a terfi etmiş olmuyoruz, tester olmaya devam ediyoruz 😀

Denedim olmadı
@ardazeytin yav uğraş uğraş herşey iyi güzel hoş ama insiderlara verilen keyi görünce acayip oldum.
Bakayım windows 8.1 yedeğim vardı ona dönüp tekrar deneyeceğim 🙂
Haber ederim 🙂 Bu sefer iso ile değilde Windows update ile güncellemesine uğraşacağım bakalım sonuç ne olacak 😀
bu problemin aynısını bende yaşıyorum.
Anlaşılan iso ile yükseltme sadece insider olarak yükseltmeye müsaade ediyor.
Bedava Windows10 sahibi değiliz yani.
o keyi kullandım bende setup'ta ilerlemek için. mevcut embedded keyimi ve oem single language keyimi kabul etmedi şuan. Windows etkinleştirilmedi diyor. bakalım ne olacak ilerde 🙂
Tester olarak devam edeceksin bence 🙂
@ardazeytin windows 8.1'e döndüm. Windows 10'u indirdi şimdi yükseltiyor %17,5 🙂
Sonuç aynı ve yine aynı key.
bir bilgisayarda birden fazla microsoft hesabı olabilmesi nedeniyle saçma olmaz mı? hangisine lisanslayacak?
kaldı ki microsoft hesaplarıyla ilgili sorunları çözemiyor! göz göre göre güvenlik kodu isteyen 2 hesabımın silinmesini engelleyemedi, hesapların güvenlik bilgileri birbirine tanımlı olduğundan ve giriş yapamadığımdan yeniden aktive edilemedi ve silindi...