kulaklık almayı düşünüyorum. En fazla 85 ₺, kulağı içine alan modellerden olursa daha iyi olur. Genellikle müzik dinlerim arada oyun oynarım.
creative hiç kullanmadım. bu kulaklık nasıl?
http://www.hepsiburada.com/creative-hitz-ma2300-kulakustu-mavi-kulaklik-p-BD501224
#akış #TeknoYardım #Tavsiye #KulaklikOnerisi
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Xiaomi Piston 3 olabilir.
Düzenleme: Kulaküstü olduğunu yeni farkettim 🙂 es geç
http://www.vatanbilgisayar.com/urbanears-humlan-control-talk-kulakustu-kulaklik-yesil.html
telefonda da kullanacaksan tavsiye ederim. üzerinde mikrofon falan mevcut baya rahat oluyor. dışarıda da şık duruyor.
ayrıca @brave 'in bahsettiği kulaklık da çok iyi.