Ocak ayından sonra iPhone yine zamlandı... Dolar düşmesine rağmen neden zam yapıldı anlayabilmiş değilim.iPhone 6 64gb 2649tl almıştım, şu an 16gb bile 2699tl.Resmen şaka gibi.Umalım da iPadlere de zam yapmasınlar.Ne yapsak, almanyadan falan mı alsak artık?

http://store.apple.com/tr/buy-iphone/iphone6

iPhone 6

Uzay Grisi, Gümüş ve Altın renkli bir iPhone 6 veya iPhone 6 Plus satın alın. Hemen 16 GB, 64 GB veya 128 GB modellerinden birini seçin, ücretsiz teslim alın.
BeğenFavori PaylaşYorum yap