Batman Arkham Origins
Batman Arkham Origins.
İYİ YÖNLERİ:
1.) 2013 Yapımına Göre Grafikleri çok iyi
2.) Haritası güzel
3.) Akıcı Bir hikayesi Var
4.) Dediktiflik yönü güzel olmuş
5.) Dövüşürken slow mod olması
6.) kamera açısı güzel
7.)se* Sahanesi olmaması
8.) öldüğünde kaldığın yerde devam etme ( Chekpoint )
9.) otomatik kayıt
10.) steam bulut depolama desteklemesi
11.) oynanabilir olması
12.) Traing sistemi güzel olmuş ( anterman ) hareketleri öğrenme
13.) Yan Görevler
Kötü Yönleri.
1.) Dövüş Hareketleri çok az
2.) karakter yüzleri hepsi birbine benziyor
3.) otomobil kullanılmaması
Not: Amatör inceleme 😀 İLK İNCELEME DEĞİL AMA AMATÖR 2. YAD 3 .
#akış