Murat abi eski bir canlı yayında teknociger diye bi site açacağından esprisine olduğunu ciddi olmadığını söylemişti.Bu gün bir anda aklıma geldi Bir bakın isterseniz:D http://www.teknociger.com/
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Murat Bey'in sitesi ve evet espri olsun diye açılmış bir site. Epeydir var.
http://www.dance.com.tr/bilincaltiyla-dans-etmek/ Yazar kısmına dikkat. @gamsizm Abi sende ne cevherler varmış 😀
Uzun zamandır var bu site. Arada hatırlayıp böyle başlık açan çıkıyor.