Lumia 1020 Turkcell romlu telefonlara bugün itibariyle Denim güncellemesi geldi, lakin ben hiç bir fark göremedim,sitesinde gösterilen http://www.microsoft.com/tr-tr/mobil/denim-software-update/ özelliklerden bir tek göz atma ekranına saat ve tarih dışında hava durumunu getirdim(belkide vardı önceden kurcalamadım??) . Telefonun ayarlar>ekstralar+bilgi kısmında cyan yerine denim yazmasa yüklendiğine inanmayacağım, yada yüklendi farklı bir sorun mu var? Fikri olan var mı ?? Şimdiden teşekkür ederim.
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sayın @abdulkadirkaya belkide incelemişsinizdir şuradan http://forum.donanimhaber.com/m_82687654/mpage_77/tm.htm kafanızdaki birçok soruna cevap bulabileceğinize inanıyorum. Pil konusunda lumia 1020 biraz zayıf tabi bu benim kullanım kıstasıma göre yaptığım bir yorumdur. Bu telefonun asıl amacı net ve su götürmez bir şekilde fotoğraf çekmedir. Geriye kalan akıllı telefon ambiyansına sahip olmakla birlikte uzun süre wifi+3g kalayım sörf yapayım mesajlaşayım, 3-4 saat oyun oynayayım sürekli müzik ve video izleyeyim , derseniz günü çıkarmanız çok zor....kendimden örnek verecek olursam gün içerisinde 1-1,5 saat gibi tel görüşmem oluyor, mail kontrolü ,facebook takibi şöyle bi haber okuyayım falan gibi net kullanımım da yine 1-1,5 saati geçmemekte , oyun oynama olayı yok , yine 1 saat gibi müzik(video vb. yok) dinleme gibi bir kullanımla günü rahat çıkarmakta. Ancak şöyle bir doğa gezisine çıkıp onlarca foto çekersen , hele o zenon flashı sürekli kullanırsan o pil yine günü çıkartamayabilir. Yok normal telefon gibi kullanırsan ki ben bunu sık yapıyorum , 2 günü görüyorum (tabi arada foto , internet kaçamakları oluyor 😉 ) . beklentin benim gibi ihtiyacın oldukça akıllı tel nimetlerinden yararlanayım birde kaliteli foto çekeyim ise alın , yok ben çok yoğun kullanacağım foto çok önemli değil derseniz nexus6 yada sony z3 e yönelin derim.umarım yardımcı olmuşumdur sayın @abdulkadirkaya ....
teşekkürler sayın @benvaryaben dediğiniz gibi optimize vb. kullanıcıyı çok ilgilendirmeyen ve yenilik içermeyen arka plan düzenlemesi gibi bir güncelleme olmuş...biraz daha karıştırdımda küçük ayrıntılar dışında bir gelişme yok...