Yok yani benim anlamadığım burada kıyamet kopuyor ama yöneticilerden en ufak tık yok.. Olumlu veya olumsuz hiç bişey belirtilmiyor..
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Herşeyi yöneticiden beklemek garip bir durum(Küfür,hakaret,aşağılama durumları vs.. olması hariç)...
@atom Kamera arkası ekibi kaç kişiymiş?
@melih bende sorunu anlamaya çalışıyorum, sorunu anlamadan onlara da haber veremiyorum.
@melih anlatayım durumu, eğer bildirim ekranına bolca şikayet düştüyse ona göre okuyup değerlendirip cezalar verilir bundan öncede yapıldığı gibi.
@atom O, şu, bu online olduğu gibi bir ekran yok ama emin ol bütün editörlerin internet tarayıcılarında 1-3 tab arası teknoseyir açık ve bol bol bakılıyor. Siz farkında bile olmadan her gün 30-50 bazen daha fazla paylaşım ayıklanıyor.