Agab @agab 08 Şubat 2015 - 04:23 Fazla mesai 😀 @dmg @my_techno56 @pqonerme #ClashOfClans BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 5 8 Fatih @fatihy . 08 Şubat 2015 - 04:25 Yanıtla Beğen Agab @agab Hani görünüş nerde hocam:D 08 Şubat 2015 - 04:30 Yanıtla Beğen Fatih @fatihy benimkisi direk düzenlenmiş hali, görünüş derken ? 08 Şubat 2015 - 04:32 Yanıtla Beğen Agab @agab Bi şekli yok işte yani nasıl anlatılır ki 08 Şubat 2015 - 13:43 Yanıtla Beğen My_Techno @my_techno Kac defa dicem sana koy binasini ortaliga koyma kupa kaybedersin hep 🙂 08 Şubat 2015 - 13:09 Yanıtla Beğen Agab @agab Ya kupa kaybetcem de nolcak 5-6 kupa gider giderse 😀 düşmanın içeri girmesi imkansız gibi zaten 08 Şubat 2015 - 13:43 Yanıtla Beğen bulatev87 @bulatev87 hic bisey imkansız degildir girerler 😀 08 Şubat 2015 - 14:47 Yanıtla Beğen 1 somut insan @pqonerme hani benim recebim 09 Şubat 2015 - 15:25 Yanıtla Beğen İptal
.
Hani görünüş nerde hocam:D
benimkisi direk düzenlenmiş hali,
görünüş derken ?
Bi şekli yok işte yani nasıl anlatılır ki
Kac defa dicem sana koy binasini ortaliga koyma kupa kaybedersin hep 🙂
Ya kupa kaybetcem de nolcak 5-6 kupa gider giderse 😀 düşmanın içeri girmesi imkansız gibi zaten
hic bisey imkansız degildir girerler 😀
hani benim recebim