#Steam #CSGO Ufak bir hatırlatma:CS:GO'da rekabetçi maçı oynarken raund başında takım arkadaşınızı öldürürseniz anında maçtan atılır ve maçı bırakmış gibi ceza alırsınız.Eğlence olsun diye veya sinirlenip raund başında takım arkadaşınızı vurmayın.

#Steam #CSGO Ufak bir hatırlatma:CS:GO'da rekabetçi maçı oynarken raund başında takım arkadaşınızı öldürürseniz anında maçtan atılır ve maçı bırakmış gibi ceza alırsınız.Eğlence olsun diye veya sinirlenip raund başında takım arkadaşınızı vurmayın.

Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben öyle bir hata yapmıştım 1 hafta ban yemiştim.
Demek "bi" hata yapmamışsın 😀
ve elinizi ayanızı düz tutun tuşa yanlışlıkla basarakta oyundan atılabilirsiniz 😀
Ah o ruslar onlar yüzünden kaç rütbe düştüm 😀 şuanda gümüş 4de takıldım kaldım 5 el kazanınca yükselemiyorum ama 2 el kaybedince düşüyorum -_-
3 gün önce tam maça baglanırken internet gitti 7 gun ceza verdi ondan öncede son el mactan çıktım gene 7 gün ceza verdi