Hocam askeri lojman binalarına çok benziyor 😀 o yüzden dikkatimi çekti 😀 nasıl bir kullanım olabilir ki acaba yani, etraftaki binadakilerle falan ortak bi internete mi gireceksiniz?
Tüm bulvara internet yayıyorum. Etraftaki binalardan, yolda yürüyenlere kadar herkes girebiliyor. Tabi güvenliği sağlanmış ve hızı düşürülmüş şekilde. Yani internette sörf yapmaları için değil, whatsapp mesajları göndermeleri veya check-in vs. yapabilmeleri için.
üzerinize alınmayın lütfen, dünyanın geldiği nokta bu, bu devirde kimse kimseye karşılıksız bişey yapmıyor.
isterse anne baba olsun. herşey karşılıklıdır bu dünyada, sevgi bile
çok sanatsak olmuş hocam 😀 nedir bunlar modem mi
dış ortam wi-fi anteni
Bir kaç gün önce incelemesi çıkmış bir tür menzil uzatici
http://teknoseyir.com/tp-link-cpe-510-incelemesi
Ben diyeyim access point, sen de router, öteki desin repeater, bir başkası desin client.
Ne amaçla kullanacaksınız?
İnternet paylaşımı
Hocam askeri lojman binalarına çok benziyor 😀 o yüzden dikkatimi çekti 😀 nasıl bir kullanım olabilir ki acaba yani, etraftaki binadakilerle falan ortak bi internete mi gireceksiniz?
Tüm bulvara internet yayıyorum. Etraftaki binalardan, yolda yürüyenlere kadar herkes girebiliyor. Tabi güvenliği sağlanmış ve hızı düşürülmüş şekilde. Yani internette sörf yapmaları için değil, whatsapp mesajları göndermeleri veya check-in vs. yapabilmeleri için.
Peki menzil deneme imkaniniz oldunu 15 km diyo acık alanda tabi ama az bir oran deyil yinede
Hayır henüz o tarz bir proje almadım. Alırsam bilgi veririm.
Teşekkür ederim.
Bizim belediye meydanda beleş net dagıtıyor 😀
sebebi nedir bu şekilde ücretsiz vermenizin ?
sonuçta cihazlar ucuz değil. internet pahalı, kota var,
insanın aklına direk bilgi hırsızlığı geliyor. en çok kullanılan yöntem bu çünkü.
Malesef insanimiz bu hale geldi. Gercekten uzuluyorum. Ama size kizmiyorum, sizi bu hale getirenlere kiziyorum.
üzerinize alınmayın lütfen, dünyanın geldiği nokta bu, bu devirde kimse kimseye karşılıksız bişey yapmıyor.
isterse anne baba olsun. herşey karşılıklıdır bu dünyada, sevgi bile
Ben zaten bu işi profesyonel olarak yapıyorum. İnsanların bilmesi benim için yeterli.