Bu xperia z3 için sony nin orijinal kılıfı ne saçma birşey arkasında yapışkan var ve telefonu takıp bi daha çıkarmanın imkanı yok. Yapışkan kurur iyi yapışmaz 😀 hem de 80 tl ben bu kılıfı mı alayım yoksa başka bir kılıf tavsiye edebilecek var mı. Çok güzel görünüyor aslında

BeğenFavori PaylaşYorum yap