Bu xperia z3 için sony nin orijinal kılıfı ne saçma birşey arkasında yapışkan var ve telefonu takıp bi daha çıkarmanın imkanı yok. Yapışkan kurur iyi yapışmaz 😀 hem de 80 tl ben bu kılıfı mı alayım yoksa başka bir kılıf tavsiye edebilecek var mı. Çok güzel görünüyor aslında

Şöyle bir şey buldum nasıl sizce
Aynısı bende var ve 20 tl ye aldım.
kapaklı kılıfları hiçbir zaman kullanışlı bulmadım eğer çok cebinizden çıkarıcaksanız sadece arkası için kılıf alın bence kapaklı kılıflar çok çabuk eskiyor ve soyuluyor kalitesine bağlı tabii.sony'nin kendi kılıfının çok çabuk eskiyeceğini sanmam ama yine de tavsiye etmem ben de bi süre kullandım sonra kullanımımı zorlaştırdığı için çıkardım
En yakin telefoncuya git 5 liralık silikon kılıflarin her renginden al 5 lira dediğime bakma silikon hepsinden Iyi korur darbeyi emer
Telefonun tüm güzelliğini arkasında ki camın sağlamlık hissini öldürüyor bunlar. Çizilecekse de çizilsin Z1 kullanıyorum kapaklar hariç hiç bir zarar gelmedi şu ana kadar 🙂