@ramazanov-arif 09 Ocak 2015 - 21:11 Merhaba Mende Asus ROG G750 var bu konfiqurasiyonda gta 5 very highde oynatirmi? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 6 Tuna @tunakaner Bu soruyu sormak için mi sordun cidden? 🙂 09 Ocak 2015 - 21:12 Yanıtla Beğen 2 3dfx @3dfx Trolololololololo 09 Ocak 2015 - 21:14 Yanıtla Beğen 2 Noetics @noetics Oynatır da, soruda very high diyor. Denemek lazım. 09 Ocak 2015 - 21:18 Yanıtla Beğen 1 4ever @joe Oyun cikmadan yorum yapmak yanlis olur. 09 Ocak 2015 - 21:31 Yanıtla Beğen HasanEmre Tonguç @hasanemretonguc ne hava atıyon trol 09 Ocak 2015 - 21:37 Yanıtla Beğen Emre Hasan Erol @erolemre 30 fps altı küfürdür .. 09 Ocak 2015 - 21:49 Yanıtla Beğen İptal
Bu soruyu sormak için mi sordun cidden? 🙂
Trolololololololo
Oynatır da, soruda very high diyor. Denemek lazım.
Oyun cikmadan yorum yapmak yanlis olur.
ne hava atıyon trol
30 fps altı küfürdür ..