#Nexus4 lollipop güncellemesine geçen var mı? Herşeyi sıfırlıyor ve biraz değişik yükleniyor diye bakamadım. Geçmeye değer mi şuan?
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 238 ziyaretçi, 108 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
OTA ya geldi mi
Google'den indirileni soruyorum. Onu bilmiyorum.
Az önce yükledim, şimdilik gayet güzel
Biraz daha bekleyim bn o zmn 🙂
Herşeyi sıfırlamak şart değil. OTA dosyasını bulup manüel yüklersen silinmez.
Benim telefonun kafası güzel kame uygulamalarında flashlar filan ayarlanmıyor. Sıkıntı var. Hazır formatlicam da L yükleyeyim diyorum
Güzel olmuş beğendim, son derece de stabil. 4.4.4 KitKat tan daha hızlı.
Normal rom atar gibimi yapıyoruz yoksa farklı bir yöntemimi var?
Şuradaki Fastboot Yöntemi, gayet kolay.
http://www.miuiturk.com/2013/07/nexus-4-fabrika-imaj-dosyas-yukleme.html
uygulamalarda uyumsuzluk fln denk geldimi?
@ardazeytin sağolsun hallettim bende image çıktığı gün gayet iyi günde 15 dk telefon kullanıyor olsamda 🙂
@huseyinekrem kullandığım hiçbir uygulama da sorun yaşamadım, aksine çok daha şık gözüküyorlar:)