Arkadaslar bir sorum var. Yardımcı olabilirseniz cok sevinirim.
Win 8 ilk ciktiginda internet uzerinden Microsoft'tan satin almis ve yuklemistim. Ancak aradan zaman gecti begenmedim ve win 7 ye dondum. Bugunlerde win 8.1 ile ilgili iyi yorumlar duyuyorum ve tekrar 8 i yukleyip sonra 8.1 e yukseltmeyi dusundum. ancak ne iso yedekledigim cd yi ne de product key'e bulamiyorum. Sonucta Microsoft'ta benim icin satinaldigima dair kaydin bulunmasi gerekiyor. Ancak nasil tekrar indirecegimi bir turlu bulamiyorum. Yardımci olabilecek olan var mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap