#OtoSeyir Çanakkale'de uygulanan "Yeşil dalga" uygulamasını sevdim,gerçekte çalışıyor.Başka şehirlerde de vardır muhtemelen,ben ilk burada denk geldim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap