z1 ile g2 arasında kaldım. z1 bir adım önde tek prüz z1 in tft ekranı, z1 kullananlar ekran nasıl memnun musunuz yoksa açılar berbat diye yakınıyor musunuz ?
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
z2 ekranı baya baya önde o konuda
ibre g2 den yana o zaman, teşekkürler
Z1 ekranı idare eder fakat tasarım anlamında iyi değil köşeler biraz keskin. G2 biraz daha iyi.
1 ay kadar önce G2 aldım en paralelinden çok memnunum tavsiye ederim...
@kesir radyo kullanılır durumda geliyor.. Hiç denemediğim için şimdi çalıştırdım. Kulaklığı anten olarak kullanarak çalışıyor...
G2 kullanım kolaylığı olarak önde fakat malzeme kalitesi ve dayanıklılık konusunda Z1 baya önde 7-8 ay G2 kullandım şuan da Z2 kullanmaktayım.