Adamlarda AC bile yok saka gibi ya

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Kızıl Tilki @kiziltilki

    Koca hastaneye DC elektrik ile mi döndürüyorlarmış. Bu Almanya bitmiş ya..
    Avrupa falan bitmiş ya. En iyisi hiç gözümüzü batıya dikmeyelim biz. Güzel ülkemizde oturalım.

    • Mafyasus @bobrekus

      Hocam Almanya bitik. Benim evimde bile 8 tane klima var, püfür püfür. Görüntülü arıyorum akrabaları, klimaları gösteriyorum. Adamlar evde duramıyor, son model bmw lerinden görüşüyoruz, orada klima varmış. Nasıl kıskanıyorlar, nasıl çıldırıyorlar görmeniz lazım. Whatsapp profil resmimi klimayla çekilmiş fotomu koydum. AI ile yapılmış sanıyorlar. Klima ne ne bilecekler hahaha, çıldırttım sabah sabah avrupayı.

  • ulashoca41 @ulashoca41

    klima kullanmayınca dünyayı kurtarıyoruz burada. çıkın çıkın gelin 😀