Adamlarda AC bile yok saka gibi ya
Teknoseyir gündemi
#GTA6#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayar#sabancı#HaftalıkGündemeMalzeme#İşeYararYayın#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlogSon bir saat içinde 217 ziyaretçi, 28 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Koca hastaneye DC elektrik ile mi döndürüyorlarmış. Bu Almanya bitmiş ya..
Avrupa falan bitmiş ya. En iyisi hiç gözümüzü batıya dikmeyelim biz. Güzel ülkemizde oturalım.
Hocam Almanya bitik. Benim evimde bile 8 tane klima var, püfür püfür. Görüntülü arıyorum akrabaları, klimaları gösteriyorum. Adamlar evde duramıyor, son model bmw lerinden görüşüyoruz, orada klima varmış. Nasıl kıskanıyorlar, nasıl çıldırıyorlar görmeniz lazım. Whatsapp profil resmimi klimayla çekilmiş fotomu koydum. AI ile yapılmış sanıyorlar. Klima ne ne bilecekler hahaha, çıldırttım sabah sabah avrupayı.
klima kullanmayınca dünyayı kurtarıyoruz burada. çıkın çıkın gelin 😀