Kulakligin kutusunu kaybettim 🤦♂️
Bu arada kutusunu kaybetmeden once cihazin sarji normal kullanirken asiri hizli bitiyordu 1+ yillik kullanim sonucu, o yuzden uzun kullanim acisindan tavsiye etmiyorum. Genel olarak TWS'lerin pilleri uzun degil evet ama bu digerlerinden cok daha kisa omurlu cikti.

Bilgisayarda kullanmak için şunu tavsiye ederim, öyle janjanlı özellikleri yok ama type c dongle ile düşük gecikme var. (20ms). Fiyatı da uygun. https://teknoseyir.com/blog/havit-tw970-2-4ghz-kulakici-kulaklik-oninceleme
Bakayim bi', tesekkurler.
Hadi ya; 🧿🧿🧿🧿🧿✏ (kalemsiz kısmını) döktürün, isterseniz...
Tesekkurler hocam.
Cihazin sarj sorunu da yavastan yormustu ama yine de masraf yapmak istemiyordum. Kotu enerjiye inaniyorum ben, bir iki haftadir aksilikler ust uste geliyor :d
Nasıl şarj olacak, Nothing yedek gönderecek mi?
Memlekete donunce Evafone'a yazacagim sarj kutusu icin, AI'a sordum da yardim edemedi.
spiegen güzel kulak üstü alacaksanız, sesinden ve sarjından memnunum.
tws olarak buds 2 kullanıyorum o da gayet güzel, ben haftada 3-4 saat dinliyorumdur muhtemelen yolda vsde çok az sarj ettim kutuyla beraber. Yenileri daha iyidir herhalde, gürültü engellemesi de çok başarılı muhtemelen yenileri daha iyidir ama fiyatlar pahalı tabii
Inceleyeyim, tesekkurler.
Buds 2-3 vs. olabilir de ses kaliteleri nasildir bilgim yok, bir yandan da cok para vermektense bir tanesi bilgisayarda digerini de gunluk kullanim icin almayi dusunuyorum. Tabi kulakligin kutusunu yedek kapsaminda verirlerse daha iyi olur :d
@tolhildan valla buds'tan memnunum hocam tavsiye ederim, fiyatını bilemedim