Steam Machine en düşük hafızalı olan 512GB modeliyle başlangıç fiyatı 1049$'mış 😱 Kontrolcüsüz model. İlk ortaya çıktığında 500 dolar falan konuşuyordu 🤦♂️ Steam Machine'de Cyberpunk oynanışı: 4K'da Medium/High arası grafikte 60fps tutturuyor. FSR Auto seçili ama soldaki bilgi göstergesi kısmında FSR kapalı gösteriyor. Emin değilim ama FSR'ı sadece AA için kullanıyor ve çözünürlük yükseltme yapmıyor olabilir. Gösterge kısmı yanlışsa bilemiyorum https://youtu.be/IjOpST7ncoM
Teknoseyir gündemi
#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 285 ziyaretçi, 75 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Uzun ve inanılmaz detaylı teknik inceleme isteyenler: https://youtu.be/66QzlDewigE