Snapdragon 6 gen 3'lü monster😀. Neye dayanıp 4x leri sıralamışlar göremedim.
https://x.com/SamsungIndia/status/2067857410337677818
Teknoseyir gündemi
#GTA6#TeknoYardım#HaftalıkGündemeMalzeme#NATO#Formula1#Ankara#elma#Network#Alma#networking#3DPrinterSon bir saat içinde 204 ziyaretçi, 62 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Snapdragon 6 Gen 1'in yeniden isimlendirilmişi değil miydi bu ya? 4 yıl geçmiş üstünden belki onu diyorlardır 4x 😀
M serisinin bahsi geçmişken söyleyeyim. M34 güncellemeler ile feci şekilde bozulmuş. Telefon yeri geliyor arama bile almıyor. Annem her gün söyleniyor cihaza. 😀