10 kisi bitik takıma 45 dakikadır gol atamiyoruz… Ne rezillik…
Teknoseyir gündemi
#GTA6#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayar#sabancı#HaftalıkGündemeMalzeme#İşeYararYayın#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlogSon bir saat içinde 217 ziyaretçi, 28 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Buraya kadar gelmeleri büyük şanstı zaten. Ne bekleniyordu ki, önceki maçları izlemediniz mi hiç? Düzgün bir tane maçımız yok ki. Şansa bir iki gol bulup çıkabildik, o da dünya kupalarına fazladan 18 takım alındığı için oldu.
Ben böyle bir rezillik görmedim gerçekten. Tam bir hayal kırıklığı sabah 4.30 da kalktım sırf izlemek için tamamen bitik takim Bulgaristan I sok daha iyi oynar 10 kisi kalan takıma kaybettik
Bari en azından zardan düşseydik, pardon gruptan çıksaydık be abi.
Yok yok ya 0 destek bundan sonra bu nedir …