Ekleme: Elektrik geldi aradım numarayı tekrar. Başka bi işe yönlendirmiş, o bitince vakit kalırsa geleceklermiş bugün. İyi bari, umarım onu hâlledebiliriz bugün.
İki dakika önce Daikin'den aradılar klimanın kartı gelmiş müsaitseniz 15 dakikaya evinizdeyiz dediler. Mecbur yarına ertelemelerini talep ettim. Gediz denen o evladı firmanın bana verdiği rahatsızlığın haddi hesabı yok yaa, cidden inanamıyorum yaa. Arkalarını malum rejime dayamışlar vatandaşa eziyet ediyorlar resmen.
https://teknoseyir.com/durum/1800367

Tekrar gitti elektrik (3. gidişi hatta dün

Tekrar gitti elektrik (3. gidişi hatta dün akşam da gitti). annem sokağın başında görmüş, dün kazıp kapattıkları yeri bugün tekrar kazmışlae başında bir sürü insan...
BeğenFavori PaylaşYorum yap