POP için posta uygulaması olarak outlook mu kullanıyorsunuz yoksa thunderbird mü hangisini tavsiye edersiniz? Bir de bu lanet postaları bir şekilde başka cihazlarla senkronize etmenin bir yolu yok mu?
Teknoseyir gündemi
#GTA6#HaftalıkGündemeMalzeme#TeknoYardım#Network#Alma#networking#3DPrinter#LEGOGame#GTA5#3boyutlubaskı#İşeYararYayınSon bir saat içinde 197 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
pop kullanmayın imap kullanın zaten otomatik güncellenir, hatta bir ileri seviyesini söyleyim imap üzerine eski maillerinizi atarak tüm maillerinizi dijitale taşıyabilirsiniz.
İş yerim imap desteklemiyor