POP için posta uygulaması olarak outlook mu kullanıyorsunuz yoksa thunderbird mü hangisini tavsiye edersiniz? Bir de bu lanet postaları bir şekilde başka cihazlarla senkronize etmenin bir yolu yok mu?

BeğenFavori PaylaşYorum yap