Türk şirketlerinin insan bakış açısı ne yazıkki pek iyi değil 🙁 sorumluluk yükleniyor ama yetki ne yazıkki yok kurumsallaşma istekleri de yok. Yabancı şirketlerde durumlar nasıl sizce.

BeğenFavori PaylaşYorum yap