3 aydır Windows güncelleme kapalı idi. Gemini olur yap dedi yaptım. Sorun olmadı. 7 GB güncelleme açmıştı diske.
Umarım bir sıkıntı çıkmaz.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 194 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Gemini'nin sakalı mı var yahu sözüne güven oluyor 😀
gpt ve geminiye soruyorum. Araştırıyor söylüyor. Sıkıntı olmadı hiç.
Günceli takip etmiyorlar genelde, belki 6 ay öncesine olur verdi?
Ay gün söyledi. Mayıs 20 de tekrar sor dedi. Sordum. Salı güncellemesinde sorun yok dedi. Yükledim.