http://boot.dev/
vibe-coding güzel ama güzelce öğrenmesi eminim daha faydalı olacaktır. ben burayı 5-6 saat ücretsiz kullandım, böyle gidiyor mu?
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Denemeyi düşünüyordum bunu. 5-6 saat içerisinde iyi şeyler öğretiyor mu?
Evet
@gt710gaming 60-70 soru çözdüm python girişi bitireyim dedim. 12 bölüm var 4e geldim. ben 2-3 senedir kod görüyorum az çok okuyabiliyordum ama hiç tam eğitim almadım. ilk defa başladım yani. akıyor gibi geldi bana ama dediğim gibi görmekten doğan bi yatkınlık oluştu sanırım bende biraz.
ingilizceyi de böyle öğrenmiştim, world of warcrafta ve online oyunlardan geliştirdim üstüne 6 aylık kursta sökmüştüm herşeyi 😀
4. level'de para istedi 600 tl aylık. başka kursları da denedim hepsini denettiriyor bir yere kadar ama tamamını devam ettirmiyor para vermeden.