Commodore 64 Ultimate'in ilk incelemeleri internete düşmeye başladı. Genel olarak oldukça iyi bir iş çıkarmışlar görünüyor. Eski cihazlar, sürücüler, kartuşlar çalışıyor. Umarım en kısa zamanda Teknoseyir'de de görürüz @leventp
- https://youtu.be/BfOZbBvVICA?si=OkQuZnypicXwlUiV
- https://youtu.be/73WOfFCQI8s?si=TbQJV3Njlx8Yf9yh
- https://youtu.be/5PnWDSQZLtY?si=GDIOkJIq1VVMK3ng
- https://youtu.be/_8bntwxnKX0?si=6s3f9xptXnbGC-3E

Satın alamadık maalesef, ilk partiyi 1 günle kaçırdım. Artık 2026 ortasında falan elimize geçerse ne ala.
Teleteknik de geri döner mi acaba 😊
@merih Teleteknik, Kavala Holding kuruluşydu. Hayatta geri döndürmezler. 🙂
@leventp 😊
Wow müthiş bir heyecan olmalı tekrar satın alanlar için.