Sözde düzelmiş Cyberpunk'ta araç çağırma özelliği bir anda gidiyor oyunun ortasında kapat aç ile düzeliyor anca ve bir ara yine tekrar ediyor bu kadar olaya pürüssüz bir deneyim sunmaları lazımdı artık
Teknoseyir gündemi
#EA#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#note9proSon bir saat içinde 159 ziyaretçi, 21 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Nasıl gidiyor? Şu anda yapamazsınız falan mı diyor?
Yok direkt bug, araç çağırma normal mavi şekilde tuşa basınca yanıp sönüyor da ama araç gelmiyor hiç bir.şekilde lokasyon fark etmeden.
Reddit'te de yaşayanlar var çözüm reload etmek birebir aynı yerde geliyor bu sefer ama bir süre sonra tekrar gidebiliyor. 1 senelik postlar var
Son sürüm oyun phantom libertyli
@melburg Çok garipmiş, benim hiç karşılaşmadığım bir bug. Ben şanslıyım galiba, karşılaştığım tek bug yerde yatan bir iki npc'nin kıyafetlerinin glitchlenmesiydi