Selamun aleyküm arkadaşlar, güncel yurtdışı alışveriş yapan arkadaşımız var mıdır?
30Euro altı vergi dahil ödemeyle 44,5 euro yapan bir ürün gümrükten geçer mi? Yoksa vergi dahil mi 30 euro altında olması gerekiyor. Ayrıca bu 30 euro ya kargo dahil diye biliyorum doğru mudur?

BeğenFavori PaylaşYorum yap