Vatan'da 4284 TL Sudan Ucuz ( ! ) #Apple #iPhone6
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 270 ziyaretçi, 66 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Su yakıyor hemde , mazot parası derdi de yok @ademarslan
Her sene aynı şey. Sırf sonradan görme şımarık, bir halta yaramayan ezikler kendini tatmin etsin diye böyle yüksek fiyattan lüks import getirtiyorlar işte. Nede olsa memlekette parayı arap gibi sağa sola saçan zenginlerden bol birşey yok!
4 tane g2 alırım o fiyata 😀
adamların iyice işine geliyodur yüksek fiyat yazmak link te kasmış oluyolar 😀