Columbia ayakkabıyı yerde duran tuğlayı ittireyim derken taktım yırtıldı.. İzmir de tavsiye edebileceğiniz lostra var mıdır?
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Geçmiş olsun, nasıl oldu o iş? Halka hizmet yapalım derken iş çıkartmış. Hangi modeldi?
Redmond modeli. Holün ortasında duruyordu iş yerindeki tadilattan kalma, kenara iteyim takılmasın kimse diye ittirdim. Uç kısımdaki bant şeklindeki parça yırtdılı 🥺
@zibil Geçmiş olsun, onarabilirler herhalde. Bilen usta bulmak gerek.
@zibil garanti sürecinden istifade edilmeli mi onu da bilemedim. Outdoor ayakkabısı bu kadar kolay zarar görmemeli. Başka ayakkabı varsa düşünmek lazım.