selam arkadaşlar #ZenFone6 ve #ZenFone5 te otg desteği var mı ? bi yerde yok denilmişti. yani pc ile bağlantısı olmuyor mu ?
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bende corby 2 var onda bile pc ile bağlantı oluyor şimdi bunlarda yok öyle mi ?
PC ile bağlantı farklı OTG farklı.
6 incelemesinden hatırladığım kadarıyla sanırım donanımdan yok diyorlardı. Mouse vs de takılmıyordu.
otg flash bellek takmayla ilgili pc bağlantısı oluyordur
@kiymali-danone @kontdracula anladım saolun 🙂
otg özelliği geldi.
yok
Kitkat ile gelecek. Hatta incelemenin altında bir link paylaşmıştım. Kitkatlı bir zenfone 5'de otg olduğunu gösteren bir de görsel paylaşılmıştı... Olmaması önemli bir eksik...
Otg yok diye biliyorum.Hatta biyerde asus bari koysaymış diye eleştiri yapılmıştı.
OTG desteği geldiyse çok iyi. Büyük bir eksiklikti. Bende G2 var. Doğal OTG desteği var. Flash'ı takınca direkt ne halt yiyeceğimi soran bir ekran geliyor. MX player, Yada dosya yönetici vs filan seçebiliyorum. Müthiş kolaylık. Özellikle de alışınca.
Hanıma Zenfone 6 almayı planlıyordum artık kesinleşti 🙂
Yaw beni durup duruken masrafa sokacaksınız ya.... 😛