Vasıfsız adamın tekiyim çalışmam lazım iş tavsiye edebilir misiniz ?
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
22 hala açıktan lise okuyorum sınavlara giriyorum sadece çalışmama engel değil acil çalışmam lazım
buraya üye olduğuna göre teknolojiden anlıyorsun vatana bimekse felan başvur 🙂
bilgisayar donanımından fazlasıyla anlıyorum ama oraya da almıyorlar işte malesef
hocam o zaman garsonluk felan kalıyor
Ben firma olarak bir yer öneren olur diye yazdım sağol ilgilendiğin için
haa bir akrabamdan örnek veriyim firma olarak kendisi deichmannda işe girdi mağazada görevli olarak şimdi Ankara bölge müdürü oldu 6 senede felan ve kendisi lise mezunuydu.Bir bak o firmaya istersen 🙂
Aynen öyle malesef
Teşekkürler yorumlarınız için
İngilizce varsa turlarda Tercümanlık yapabilirsin. Veya başka türlü tercümanlik.
Malesef yok tek anladığım şey teknoloji bilgisayar donanımları falan
Lanet olsun bu ülkeye Bimeks'e başvuru yapacağım adamlar bilgisayar programcılığı bilen adam arıyor nasıl bir kafa bu ya çaresizlikler ülkesi işte devletin saçma sapan sınavlarını geçemeyenler aç kalsın ülkesi
Donanımdan anlıyorsan ve biraz maddi imkanın varsa, MS, Oracle, Cisco vb'in, uygun gördüğün ilk bir iki sertifika programına kayıt ol ve sertifikanı al. Çalışmaya başladığında devamını getirirsin.
Bu arada ön lisans ve yüksek okul programlarına kayıt olabilmek için ünv. sınavına da girebilir ve daha sonra dikey geçiş deneyebilirsin (bu konuyu araştırman gerekiyor ama).