Merhabalar Arkadaşlar,
İkamet ettiğim binaya fiber altyapı ya geçirmek istiyorum.
Türk Telekom müdürlüğüne başvurdum ordan sonuç alamadım
Başka nasıl bir yol izleyebilirim Yardım Olabilir misiniz?
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
https://turk.net/gigafiber-istiyorum
acıbadem gibi kalbur üstü bir semtte bir hiç yok şu anda, sıfır. ne zaman gelir kimsenin bildiğini sanmıyorum.
Akeype ilçe başkanlığından torpilli birini bul onlar halleder
Eski kabloları kes daha kolay olur . ytd
1000 paket başvuru yap belki olur
türknete de başvuru yapabilirsin