Oy kullanmamanin cezası nedir? Gidemeyebiim malum tatil internet de var
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Oyunuzu kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Anneannem 3 seçimdir oy kullanmıyor hiç ceza gelmedi yaşlılıktan kazanıyor herhalde 🙂
Bu çok önemli seçimde oy kullanmanı tavsiye ederim, oy kullanmamanın cüzi bi miktar cezası var ama zaten onlara af çıkıyor, ödenmiyor.
Sonuç belli değil mi dostum oy atsak ne olacak? Yine birine suç atılacak. Kedi değil köpek olur
22 lira diye biliyorum
Dogru dedin
Dostum yine elektrik şeyine kedi girmeyecek mi zaten
Sandık uzakta işte 😀