Eylül ve ekim ayında 2 dev çıkacak note 4 ve iPhone 6 sizce nasıl teknik özellikler olucak
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 240 ziyaretçi, 106 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ikiside çok pahalı olucak 😀
bir önceki sürümlerle aynı özellikler. birşey beklemeyin. ramde aynı, işlemcide aynı kamerada, her heş aynı, parmak izi okur, nabız dinler, ekran çözünürlüğü artar vs yani içindeki oyuncaklar artar. ama fiyatı 2 katına çıkar.
İPhone işşallah kamerasını 8 eden 13 çıkarabilir 😀
İphone 6 biraz daha büyük ekran, (Sündürülmüş genişletilmiş) yatay pozisyonda 5 yerine 6 7 ikon daha sıralanır, bir kaç uygulama ve işlev katarlar olur sana iphone 6. Bu kadar basit.
@cagrikaracaer note 4 nasıl bir devrim yapacak merak ettim.