General mobile discovery elite incelemesi ne zaman gelicek haberiniz varmı ?
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 240 ziyaretçi, 106 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Discovery 2 gönderirken
elite yi de gönderselerdi keşke
Discovery 2 yi şirket göndermiş ama
Bencede
S5 i 2 ay sonra incelediler elite haziran ortası gibi çıkmıştı
Aslında ortada trip yok, alınması gereken tavır alındı. Ben ne kadar General Mobile firmasını sevsem de (Discovery'nin çıkışı ile çok ciddi atılımlar gerçekleşmesine ön ayak oldular) başta izledikleri yandaş medyaya yakınlık diğer tüm yayınları belli tavır almaya itti. Daha sonrasında ne oldu ise oyun kurallarına göre oynanmaya başladı ve doğru hamleler yapılmaya başlandı. TS ekibi de gerekeni yaptı. Ama Elite videosu geleceğini bende zannetmiyorum ilerde çıkacak amiral gemilere artık. Umarım eski anlayışlarına geri dönmezler.