Turknet abonesi olarak sehir degisikligi nedeniyle nakil talebinde bulundum 10 gun gecti, nakil yapildi tt bakmasi lazim dendi sonra tt gordu musteri arizasi dedi, turknet tt tekrar baksin baglantida sorun yok modeminizi kapatmayin tt bakacak dedi, tt tekrar bakti bir ust ekibe havale etti onlar geldi yine musteri arizasi dedi, turknet tekrar bakti sorun yok dedi.En son sorun bende heralde dedim internet kullanmayi biraktim suan magarama geri donuyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap