Nokia'nın süperman kod adlı telefonu bence kesinlikle 730.Çünkü 720 çıktığında man of steel (süperman) filmi vizyona girmişti ve süpermanin sevgilisi (adını unuttum) 720 kullanıyordu ve bunun baya bi reklamını yapmışlardı haydi süpermanciler , dc ciler gelin alın kahramanınızın sevgilisinin telefonu falan diye. Ardından sadece 720 ye özel alan ilk 2000 kişiye süperman li kapak hediye etmişlerdi ve son olarak da ekranın 4.7 inc olmasıda bunu destekler nitelikte.Cümlelerde biraz devriklik olabilir affola 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap