Bi cahilliğimizi daha gidermiş olduk. Meğerse tomografide onca sesi çıkaran şey buymuş. Yalnız nasıl hiç sarsılma yapmıyor bilmiyorum. Gerçi hastaların bu makinenin böyle çalıştığını bilmemeleri daha iyi olabilir sanırım 😀 Tabi normalde etrafında dış kaplaması var içinde ne döndüğünden haberimiz yok, böyle çalıştığı görülüyor olsa kimse içine girmez ki bunun 😀

https://www.youtube.com/watch?v=gcAtiK0Qe-0

BeğenFavori PaylaşYorum yap