Üzülmeye değmeyecek insanlar için kendinizi ve çevrenizi zor duruma sokmayın, hele ki karşınızdaki bencilse... Çok daha önceden yapmam gereken duygusal bağı koparma işini şimdi bir anda bana yapan insana rağmen sevmeye devam edeceğim. Ben zaten sevmeyi seviyorum özne bu duruma daha fazla anlam yüklemeyecekse devam etmesin...
https://open.spotify.com/track/6iKvgAl0uHqUrSXef7YccS?si=nG1iSK7JTweU2W5RU2bT0g&utm_source=copy-link
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Numan oto 🙂
Ahhh gözlerim görmeseydi de okumasaydım. Okumasaydım da bu kulaklar duymasaydı. Ama şu an o pırıl pırıl kafadan istemiyo değilim 😅
sarkiyi cok severim ama...
Maalesef hayat böyle, bazılarına azıcık ilgi gösterince seni elde ettiğini anlayınca tekmeyi basıyorlar. 🙂
Çünkü bir kıza yazan bin kişi varken, bir erkeğe 1 kişi bile yazmıyordur.
O yüzden ilişkiyi sizin yönetebileceğiniz şekilde kurmak gerekiyor.