Avni @avncen 07 Aralık 2020 - 13:53 Arkadaslar, teknoseyir'e girerken defender asagidaki mesaji veriyor. bir sorun mu var? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 Alptekin @alptekinck yıllardır çektiriyor 😀 07 Aralık 2020 - 14:27 Yanıtla Beğen Sevcan Alkan @mrmetalhead Aynisi bende de var. 07 Aralık 2020 - 14:33 Yanıtla Beğen Avni @avncen Ben defender'a yeni gectim. acaba bir component mi var buna neden olan? 07 Aralık 2020 - 16:29 Yanıtla Beğen İptal
yıllardır çektiriyor 😀
Aynisi bende de var.
Ben defender'a yeni gectim. acaba bir component mi var buna neden olan?