#CSGO akşamları denk gelirsek birlikte girmek için oynayan birkaç kişi arıyorum, aylardır herhangi oyun oynamadım cs go yu da en az 1 sene olmuştu oynamadım orta seviye belki bir tık üstü oyuncuydum malum ruslardan ve türklerden oyunu bıraktım , oynamak isteyen varsa yazabilir, cs go gibi başka girip yarım saat maç atıp çıkabileceğim oyun da bulamadğım için yine döndük dolaştık cs go ya geldik
Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ben varım ben varım! 7-8 aydır girmiyorum bende 😀 zamanında oynardım.
1089690736 arkadaş koduyla ekleyebilir misin? şuan hesabım 13 seviyede csde sanırım 21 de seçkin oluyor hesapta da herhangi bir alışveriş yapmadığım için sanırım arakdaş ekleme aktif değil @makineci buyur sen de 😀 ben de birkaç güne sanırım 21 yaparım cs go yu
https://steamcommunity.com/profiles/76561199049956464/
Hocam selamlar, internetle alakalı bir kaç soru soracağım sana, bana dönebilir misin?
bildiğim bir konu ise yardımcı olurum sorabilirsin
Trabzon'da yaşayıp türknet kuklandığını görmüştüm. Halen o şekilde mi,memnun musun ditecektim.
ben son birkaç yıldır ailemin yanındayım istanbulda ama hem ben hem de 2 arkadaşım turknet kullanıyorduk , 2 kişi konaklar mahallesindeydik diğeri kalkınma mahallesinde, hepimizin interneti stabildi ama şöyle bir sorun var turknette, sıfırdan hat bağlanacaksa iş telekoma kalıyor ve telekom bir türlü gelmiyor kablo bırakmıyor o yüzden o iş uzuyor ama onun da çözümü önce telekoma başvuru yapmak , hemen gelip hattı bağlıyorlar ondan sonra direkt gidip turknete geçiş yapmak böylece yeni hatta gerek kalmıyor sadece 5 dakika internet kesiliyor ama turknette hala taahhüt karşılama var mı varsa ne kadara kadar bilemiyorum , iş altyapı ile ilgili soruna gelirse geçmiş olsun telekom süründürüyor ama onun haricinde sıkıntı yoktu bizde ne aşırı ping ne de başka bir problem , bir arkadaş 24 mbps kullanıyordu diğer arkadaş yanlış hatırlamıyorsam 81 ben de 67 kullanıyordum o zamanlar
ekleme : trabzonda bazı bölgelerde superonline fiber var bu arkadaşlardan birinin akrabası kullanıyordu ama hangi semt bilemiyorum telekom altyapısı türkiyenin neresinde olursa olsun son çare olmalı bence, bu yukarıda yazdıklarım telekom altyapısı kullanan bütün firmalar için geçerli olur büyük ihtimal