Bilgisayarda virtual box'a mac kurulum yapmayı düşünüyorum, en stabil hangi sürüm, hangisini kurmamı tavsiye edersiniz?
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 255 ziyaretçi, 101 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İnternette genellikle Sierra kurmuşlar. Şu rehber izlenebilir
https://osxinfo.net/konu/virtaulbox-ile-macos-sierra-kurulumu.85/#
Teşekkürler