Yatmadan bi karanlığı cekiyim dedim. Nasi bi manyakliksa gece gece 😀 şöyle bi şey çıktı. Biraz zoom yapinca toz gibi ya da yildiz gibi şeyler var. Cozemedim 😀

Yatmadan bi karanlığı cekiyim dedim. Nasi bi manyakliksa gece gece 😀 şöyle bi şey çıktı. Biraz zoom yapinca toz gibi ya da yildiz gibi şeyler var. Cozemedim 😀

Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Biraz daha uzun pozlama yaparsanız daha çok şey göreceksiniz 🙂
Lense toz yapismistir 😀
Profesyonel makineyle 15 sn pozlama, tamamen açık diyafram ve 1600-3200 ISO ile ancak gökyüzü çekebiliyoruz. Cep telefonundan pek bir sonuç beklememek lazım.